Philip Kotler

Philip Kotler to amerykański ekonomista, praktyk, doradca, wykładowca, autor książek, artykułów, opracowań naukowych, specjalizujący się w zakresie marketingu. Trzykrotnie uzyskał tytuł doktora. Jedenaście razy nadano mu tytuł doctora honoris causa. Uznany za czołowego, światowego eksperta w dziedzinie strategicznej praktyki marketingu.

Kotler on marketing, Philip Kotler

Spis treści:

Philip Kotler wykształcenie

Philip Kotler otrzymał tytuł magistra na Uniwersytecie w Chicago, doktora ekonomii na MIT, doktorat matematyki na Uniwersytecie Harvarda, doktora nauk behawioralnych na Uniwersytecie w Chicago.
Jest profesorem S.C. Johnson & Son International Marketing w Kellogg School of Management, Northwestern Uniwersytet, Evanston, Illinois, jednej z najważniejszych uczelni biznesu na świecie.
Był wielokrotnie nagradzany przez czołowe uczelnie światowe. Tytuł Honorowego Wykładowcy Marketingu nadała mu American Marketing Association.

Otrzymał doktoraty honoris causa Uniwersytetu Sztokholmskiego, Uniwersytetu w Zurychu, Uniwersytetu Ekonomii i Biznesu w Atenach, Uniwersytetu DePaul, Szkoły Biznesu i Ekonomii w Krakowie, Groupe H.E.C. w Paryżu, Uniwersytetu Ekonomii i Administracji Biznesu w Wiedniu, Uniwersytetu Nauk Ekonomicznych i Administracji Publicznej w Budapeszcie, Akademii Studiów Ekonomicznych w Bukareszcie, Narodowego Uniwersytetu Kijowskiej Akademii Mohylańskiej, oraz Katolicki Uniwersytet Santo Domingo. Przez Management Centre Europe został okrzyknięty "czołowym na świecie ekspertem w dziedzinie strategicznej praktyki marketingu".

Prowadzi firmę konsultingową Kotler Marketing Group (KMG), świadcząc usługi doradcze z zakresu marketingu dla największych korporacji międzynarodowych. Dzięki niemu swoją wielkość osiągnęły takie marki jak: IBM, Michelin, Bank of America, Merck, General Electric, Honeywell, Motorola.
Publikacje Kotlera zostały docenione przez najwyższej klasy wydawnictwa: „Harvard Business Review”, „Sloan Management Review”, „Business Horizons”, „California Management Review”, „Journal of Marketing”.

Jedną z najważniejszych jego publikacji jest książka "Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control,", uznawany na całym świecie za najlepszy podręcznik marketingowy dla studentów.

Książka Moje przygody z marketingiem, autor: Philip Kotler
Moje przygody z marketingiem, Philip Kotler

Philip Kotler książki

Do innych tytułów wartych polecenia autorstwa Philipa Kotlera należą: Marketing Zarządzanie (13. edycja), Zasady marketingu (13. edycja), B2B Zarządzanie marką, Boczny Marketing: nowe techniki znajdowania przełomowych pomysłów, Przekształcanie marki osobistej i zawodowej, Konfrontacja z kapitalizmem oraz Rynek Twoja droga do rozwoju: 8 sposobów na wygraną Philipa i Miltona Kotlerów, Zdobywanie globalnych rynków: jak firmy inwestują i prosperują w szybko rozwijających się miastach na świecie również Philipa i Miltona Kotlerów.

Marketing 5.0. Technologie Next Tech, Philip Kotler


Philip Kotler Bibliografia

1. Kellogg School of Management, Northwestern University. Kellogg School of Management, Northwestern University, 06.30.2006, https://www.kellogg.northwestern.edu, dostęp 11.09.2023
3. Kotler Marketing Group, 2001-2023, https://www.kotlermarketing.com, dostęp 11.09.2023
4. Encyklopedia Wikipedia, https://pl.wikipedia.org/wiki/Philip_Kotler, dostęp 11.09.2023
5. Księgarnia internetowa PWN, https://ksiegarnia.pwn.pl/szukaj?q=philip+kotler, dostęp 11.09.2023

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Optymalizacja strony internetowej

Historia marki i logo HUGO BOSS

Biznes internetowy i stacjonarneny